Жобаның өзектілігі: Ұсынылып отырған жобада нейродидактикалық контент арқылы бастауыш сынып оқушыларының интеллектісін дамытудың әдіснамалық, ғылыми-педогогикалық негіздері зерделенеді. Нейродидактикалық контент арқылы білім берудің тиімді моделін құру қарастырылады. Бұл ғылыми зерттеу бір жағынан қоғамдағы жалпы білім берудің бастауыш деңгейінде түрлі әлеуметтік-педагогикалық, психологиялық міндеттерді шешуге қабілетті білікті маман даярлау қажеттілігін қанағаттандырады деп есептейміз.
Мәселені зерттеудегі жүйелілік тұғыры заман талабына сай бастауыш сынып оқушыларын дайындау қажеттілігін қанағаттандырып, зерттеу нәтижесінде алынған материалдар барлық қызығушылық танытқан білім беру субъектілеріне тұрақты модель ұсынумен тиімді болады. Сондай-ақ еліміздің өзге де білім беру бағдарламаларына тиімді тәжірибе ретінде ендіруге пайдалы болады.
Қазіргі таңда бастауыш сынып мұғалімдері мен ЖОО-ның оқытушылары бірігіп, әлемнің үздік тәжірибелерін оқыту үдерісіне ендіруге бағытталған іргелі және қолданбалы зерттеулердің тапшылығы, бастауыш сынып оқушыларының білім сапасын көтеруде нейроғылым жаңалықтарына сүйенетін тәсілдемелерінің жеткіліксіздігі жобаның өзектілігін айқындайды.
Жобаның мақсаты:
Бастауыш сынып оқушыларының интеллектісін нейродидактикалық контент арқылы дамытудың теориялық-әдіснамалық тұжырымдамасын жасап, оны жүзеге асыру.
Журналдарда жарияланған мақалалар (жарияланымдар тізімі)журналдарда жарияланған мақалалар (жарияланымдар тізімі)
Жұмабаева Ж.А. h-индекс 1
Analysis of Prospective Primary School Teachers’ Attitudes towards Mobile Learning Tools and Acceptance of Mobile Learning
The impact of integrated technology on students’ logical thought in mathematics: A case study of Kazakhstan
Meta-subject methodology approach in the training of future primary school teachers
Issues of Kazakh language teaching in elementary classes in terms of the meta-subject approach
Стамбекова А.С. h-индекс 4
Development of the project activities of future primary school teachers based on a collaborative environment
The model of pre-university training for people with disabilities in the system of inclusive higher education
Education for the disabled in accordance with the quality of inclusive education in the distance education process
Preparing future primary school teachers for trilingual teaching with clil technology
Opinions of disabled university students on the distance education process
Primary school teacher candidates’ views on multilingual concepts: A perspective of learning technology
Features of the transition from the traditional to the criterial assessment in schools of kazakhstan
Implementing polylingual space into the process of training future primary school teachers
Possibilities of the subject ‘information and communication technologies’ in accustoming primary school students to research activities
Нуржанова С.А. h-индекс 2
Features of the transition from the traditional to the criterial assessment in schools of kazakhstan
Implementing polylingual space into the process of training future primary school teachers
Possibilities of the subject ‘information and communication technologies’ in accustoming primary school students to research activities
Базарбекова Р.Ж h-индекс 0
Analysis of Prospective Primary School Teachers’ Attitudes towards Mobile Learning Tools and Acceptance of Mobile Learning
Development of university students’ metacompetence based on innovative technologies
Algorithmic methodological and mathematical literacy of the future primary education teacher: Perspective of learning technology
Нурланбекова А.Н. h-индекс 2
Criteria of subjectivity of master’s students instructional technology and education degree program
Developing primary school students’ skills on general developmental exercises and teachers’ professional development on learning technologies in physical education
Teachers’ Views on the Use of Information and Communication Technologies (ICT) in Education Environments
Structural peculiarities of social mental abilities of future teachers
Калбергенова Ш.Б. h-индекс 1
Effect of Using Hyflex Technology Learning on Preservice Teachers’ Success and Attitudes
Some instructional problems in the formation of family and moral values of students
30.09.2023 жылы жоба жетекшісі Жұмабаева Ж.А. «Білім беру стратегиялары: болашақ кадрларды даярлау» атты халықаралық форумында «Болашақ бастауыш білім педагогтерін даярлаудағы нейропедагогиканың маңызы» тақырыбында баяндама жасады. Жасалған баяндама «Психологиялық-педагогикалық зерттеулердегі өзекті мәселелер» секциялық отырысында үздік деп танылып І дәрежелі дипломмен марапатталды. https://drive.google.com/file/d/1xk4zIdYV9L-UZIKSZuOwV9_0KfRHjWd_/view?usp=sharing
Баяндама форум жинағына жарияланды. https://drive.google.com/file/d/10ETOp30z6J0eEs2gTvc_A3_Ziyf26Ooe/view?usp=sharing
Сонымен қатар Жұмабаева Ж.А. форум аясында ұйымдастырылған зерттеу топтары отырысында жобаның мақсат, міндеттері, күтілетін нәтижелерімен таныстырып өтті.